تقدیم به عشــــــــــــــــــــــق ابدیم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نه همیشه برای عاشق شدن به دنبال باران و بهار و بابونه نباش گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می‌رسی که ماه را بر لبانت می‌نشاند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ★شب بارانی★ و آدرس ashke-asemaan90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 593
بازدید کل : 24526
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1



عزیزانم به36 زبان دنیـــــــــــا وبلاگ ❤شب بارانی❤ رو بخونید ... ...
....

جاوا اسكریپت

...

 ....... .....

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 264

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 38
:: بازدید ماه : 593
:: بازدید سال : 1788
:: بازدید کلی : 24526

RSS

Powered By
loxblog.Com

تقدیم به عشــــــــــــــــــــــق ابدیم
چهار شنبه 3 آبان 1391 ساعت 2:49 | بازدید : 1296 | نوشته ‌شده به دست رامین.خیس باران | ( نظرات )

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم  

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم  

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم 

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم 

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم 

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم 

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم  

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم  

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم  

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم 

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم 

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم 

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم 

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

 

 

 

 


عــــزیزم دوسـت دارم همیشه درآغوشـــــــــت بـــــــاشـــــــم

 

 

توچقدرخـــــــــــــــــــــــوبی

 

هرشـــــب دلتنــــــــــــگیم برای دیــــــــدنت بیشترمی شــــــه

 

بیتاب لـــــــــحظه دیدارمانم..لحظه درآغــــــوش کشیــــــدنمان

 

عشـــــــــق من.. من دیوانه توام..تمام احساسم بـرای تــــــــــو

 

توچه مهربــــــــــــونی چه احســـــــاس زیبــــــایـــــــی داریــــــ

 

ومـــــــــــن دیــــــــواانــــــــه تـــــــوواحــــــــــســـــاس تــــوام

 

عشق من درآغوشم بگیر بگذار درسکوت صــــدای قلبت را بشنوم

 

تا برسم به نهایت عشق..عشقی که از وجود تو سرچشمه گرفت

اشکــــــــــــــــــــــانم مــــــــــــــن دیوونــــــــــــــتـممــــــــــــ

 

 

دلتنگی من بهونه ی قلبمه / چون عاشقه اینو گفتم هر دفعه

وقتی دنیا سخت میگیره / و این زمونه باعث تلخی میشه

باید همیشه ببینمت پیشم / نبینمت میدونی که دیونه میشم

روزها و شب عکسا رو نگاه / میکنم ، دوباره رو لبام لب هاتو بزار

من فدای چشمات بشم / مراقبشون باش اونا آرامشن

آرامش من تو سختی / لبخند تو ئه ، بازم برام میخندی؟

من دیونه لبخندتم / پس واسه من عزیزم هر شب بخند

دستام خیلی سرد شده باز / و بیا و تو واسم گرمی بساز

تنهایی هامون رو دوست دارم / ولی تنها باشم میمیرم زود راحت

با شنیدن صدات من آروم میشم / وقتی نیستی چشمام بارونی ان

**********************

***********

**********************

سرت رو آروم روی شونه ام بزار

یه موقع هایی دلم میخواد فقط صدای نفس کشیدنت آرومم کنه

حتی اگه دوست نداشته باشی در گوشم بگی دوستت دارم

از ریتم قلبت میفهمم هنوز جام اونجاست . توی قلبت

 

 

 

**********************

***********

***********************

با دنیا عوض نمیکنم

 

دوست دارم یه بار بشینم موهاتو ببافم
یه چند تارش بریزه .بگم اینارو میبینی ؟؟؟
بگی اره ..!!!
منم بگم با همه دنیا عوضش نمیکنم ..

**************

********

*****************

عشقم مث من عااااااااااااااااااشق باران است

تنهـــــا عده کمی از انسانها

باران

را حس می کنند ...

بقیه فقط خیس می شوند !!

دوستت دارم عشقم




|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
امير بلندي در تاریخ : 1392/3/27/1 - - گفته است :
سلام عالي بود خيليها در آرزوي همچين باروني هستن

<-CommentGAvator->
Br0kenng3l در تاریخ : 1391/8/16/2 - - گفته است :
Salam kheyli weblogs ghashangi Dari doostam

<-CommentGAvator->
اجی محدثه در تاریخ : 1391/8/13/6 - - گفته است :
ای بابا داداشو این که عکس منه تو بارون وایسادم پیش تو چیکار میکنه
رفتی گذاشتیش تو وبت!!!!

<-CommentGAvator->
بهنانه در تاریخ : 1391/8/9/2 - - گفته است :
دوباره پشت پنجره...
هجوم بغض حنجره...

دوباره نامه های تو...
تروخدا...برو ! برو !

برای تو نوشته ام...
و با غمی سرشته ام...

جواب نامه های تو...
تروخدا...برو ! برو !

و اشک بیصدای من...
و عشق تو به پای من...

نگاه من ، نگاه تو...
تروخدا...برو ! برو !

و شاخه های زرد غم...
کنار من به پیچ و خم...

هوای بوسه های تو...
تروخدا...برو ! برو !

ستاره های آرزو...
دوباره گرم گفتگو...

صدای من ، صدای تو...
تروخدا...برو ! برو !

دوباره بوی نسترن...
و ساعت حزین من...

و دست آشنای تو...
تروخدا...برو ! برو !

و پیچک شکسته ام...
و سایه های خسته ام...

سکوت من ، سکوت تو...
تروخدا...برو ! برو !

و آسمان ِ راز من...
و آخرین نیاز من ...

دوباره ردّ پای تو...
تروخدا...برو ! برو !

به اشک من نظر نکن...
نگاه ِ پشت سر نکن...

که مُردم از فراق تو...
تروخدا...برو ! برو !

دوباره نه ! به من نگو!
از این مسیر روبه رو ...

دیر نشده برای تو...
تروخدا...برو ! برو !
...

<-CommentGAvator->
حانیه در تاریخ : 1391/8/8/1 - - گفته است :
آیینه پرسید: که چرا دیر کرده است ؟
نکند دل دیگری او را اسیر کرده است ؟
خندیدم و گفتم : او فقط اسیر من است
تنها دقایقی چند تاخیر کرده است .
آیینه به سادگیم خندید و گفت :
احساس پاک ، تو را زنجیر کرده است
گفتم : از عشق من چنین سخن مگوی
گفت: خوابی ! سالها دیر کرده است
در آیینه به خود نگاه می کنم آه !!!
عشق تو عجیب مرا پیر کرده است
راست گفت آیینه که منتظر نباش ،
او برای همیشه دیر کرده است …

<-CommentGAvator->
تیبا چت در تاریخ : 1391/8/3/3 - - گفته است :
تبریک=D D


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: